Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri Merkez Birliği
GELİŞTİRİLMİŞ PAZAR BAĞLANTILARI İLE MÜLTECİLERE VE TÜRKİYE VATANDAŞLARINA KAYITLI TARIM İSTİHDAMI DESTEĞİ PROJESİ KAPSAMINDA
FİNANSAL YÖNETİM UZMANI
İSTİHDAMI DUYURUSU
İLGİ BİLDİRİMİNE DAVET
Proje No: P171543
Proje Adı: Geliştirilmiş Pazar Bağlantıları ile Mülteciler ve Türkiye Vatandaşlarına Kayıtlı Tarım İstihdamı Desteği Projesi
Proje Süresi: Haziran 2020 – Haziran 2024
Başvuru Numarası: CS3.1-04
İlgi Bildirimi Yayınlanma Tarihi (web): 27.05.2020
Son Başvuru Tarih ve Saati: 9 Haziran 2020 tarihinde saat 18.00
Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri Merkez Birliği, Geliştirilmiş Pazar Bağlantıları ile Mülteciler ve Türkiye Vatandaşlarına Kayıtlı Tarım İstihdamı Desteği Projesi için AB Sığınmacı Mali İmkan Fonu kapsamında Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankası (Dünya Bankası) ile Avrupa Birliği’ne proje başvurusu kabul edilmiş olup, uygulama aşamasına geçilmiştir. Bu proje kapsamında alınan fonun bir kısmı davetin düzenlendiği alıma ilişkin sözleşmenin ödemelerinde kullandırılacaktır.
Bu kapsamda, Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri Proje Uygulama Birimi’nde istihdam edilmek üzere bir Finansal Yönetim Uzmanı Danışmanı alınacaktır. Danışman Proje süresince Haziran 2020 – Haziran 2024 arasında tam zamanlı olarak istihdam edilecektir. Sözleşmeler İdarenin ihtiyacına, danışmanın performansına ve finans kaynağının durumuna göre Proje süresince yıllık olarak yenilenebilecektir. İşin süresi yaklaşık kırk sekiz ay olup, Haziran 2020 tarihinde başlatılması planlanmaktadır.
Beklenen Hizmetler:
- Proje fonlarının ekonomik ve verimli amaçlarla kullanılmasını sağlamak için bütçeleme, muhasebe, fon akışı, iç kontroller, raporlama ve denetim düzenlemelerini gerçekleştirmek,
- Projenin Muhasebe ve Raporlama yazılımını etkin bir şekilde kullanmak,
- Dünya Bankası prosedürleri ve gereklilikleri ve TKK Finansal Yönetim sistemleri ile uyumlu tüm finansal faaliyetler (bütçeleme, planlama, fon yönetimi, kaynak sağlama, muhasebe, raporlama ve izleme), prosedürler ve iş akışları dahil olmak üzere Projenin Finansal Yönetim Kılavuzunu hazırlamak ve gerektiğinde güncellemek,
(Beklenen Hizmetlerin tamamını için “Financial Management Specialist_Terms of Reference” inceleyin.)
Aranılan Nitelikler: - Muhasebe, finans, ekonomi ve benzeri alanlarda lisans derecesi,
- Bütçeleme, fon akışı planlaması, muhasebe, raporlama ve iç kontrolleri kapsayacak şekilde finansal yönetim sistemlerinin tasarımı ve uygulanmasında kanıtlanmış deneyim,
- Muhasebe yazılımını kullanma deneyimi,
- Uluslararası finanse edilen projelerde en az 3 yıllık ilgili deneyim,
- Tercihen Dünya Bankası'nın finansal yönetim kural ve prosedürleri hakkında bilgi ve deneyim,
- Kamu kurumları ve uluslararası kuruluşlarla çalışma deneyimi,
- İngilizce ve Türkçe dillerinde içerik üretebilmek için Türkçe ve İngilizce dillerinde sözlü ve yazılı iletişim kurma kapasitesi,
- Microsoft Office yazılımını (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) kullanabilme,
- Erkek adaylar (Türk vatandaşları) için tamamlanmış veya minimum 1 yıl ertelenmiş askeri hizmet,
- Esnek çalışma saatlerine ve yoğun programa uygun çalışma,
- Seyahat için herhangi bir kısıtlamanın olmaması.
Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri uygun bireysel danışmanları, yukarıda belirtilen hizmetleri sağlamak üzere ilgi bildiriminde bulunmaya davet etmektedir. İlgi bildiriminde bulunmak isteyen bireysel danışmanların, aranılan nitelikleri ne oranda taşıdıklarını, yukarıda “aranılan nitelikler” başlığı altındaki sıralamaya uygun olarak gösteren, Ek’te yer alan örneğe uygun olarak Türkçe hazırlayacakları özgeçmişlerini, telefon numarası, adres ve başvurdukları pozisyonun Başvuru Numarasını içeren bir başvuru mektubuyla ve özgeçmişlerinde atıfta bulunulan diploma, sertifika, referans mektubu, vb. belgelerin birer fotokopisiyle birlikte en geç 9 Haziran 2020 tarihinde saat 18.00’e kadar aşağıdaki adrese e-mail yoluyla ulaştırmaları gerekmektedir.
Danışman seçimi Dünya Bankası’nın Temmuz 2016’da yayınlanan, Kasım 2017 ve Ağustos 2018’te revize edilen “DÜNYA BANKASI IPF Borçluları için Satın Alma Düzenlemeleri - Yatırım Projesi Finansmanında Satın Alma Tedarik, Yapım İşleri, Danışmanlık Dışı Hizmetler ve Danışmanlık Hizmetleri” (Satınalma Düzenlemeleri)’ne uygun olarak yapılacaktır. Yalnızca kısa listeye girebilen adaylara geri bildirimde bulunulacaktır.
Başvuruların Kabul edileceği iletişim bilgileri,
Posta Adresi: Yukarı Bahçelievler Mahallesi Wilhelm Thomsen Caddesi No:7 Çankaya Ankara
Telefon: +90(312) 216 40 00
Elektronik Posta: frit@tarimkredi.org.tr
Ek dosyalar:
EK-1: Başvuru Mektubu Örneği
EK-2: Özgeçmiş Formatı Örneği
EK-3: Financial Management Specialist Terms of Reference